Christmas vocabulary - klasa 1

Dla maluchów proponuję zadanie w genially, w którym na pierwszym slajdzie wprowadzamy słownictwo związane z Bożym Narodzeniem, a na kolejnych dzieci muszą wyszukać dany przedmiot pośród wieloma innymi. Prezentacja jest ustawiona w taki sposób, że do kolejnego slajdu przejdziemy po kliknięciu we właściwy przedmiot. 


Do stworzenia rysunków wykorzystałam Canvę - wyszukiwałam różne elementy, wstawiałam je w odpowiednim miejscu dostosowując rozmiar i pozycję (Do tyłu). Następnie pobrałam gotowy obraz i wkleiłam do genially. Dodałam inne potrzebne elementy (tekst, nagrania, strzałki itp.). Aby na kolejne slajdy można było przejść tylko po odnalezieniu właściwego przedmiotu w nawigacji między slajdami wybrałam Microsite. Potem na wybrany element nanosiłam Invisible area, dostępny na samym dole menu Interactive elements, a do niewidocznego tego pola podłączałam kolejny slajd. 

Dzięki takiemu ćwiczeniu uczniowie nie tylko przećwiczą słownictwo, czytając słowa i słuchając ich, a jednocześnie będą mieli okazję rozwinąć percepcję wzrokową - wszystko w atmosferze zabawy. 

Gotowa prezentacja:



Link do prezentacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Blog Dla Nauczycieli , Blogger