Lekcja języka angielskiego dla uczniów kl. 4

Nauczanie online nie zastąpi pobytu w szkole - spotkań z rówieśnikami, z nauczycielem, rozmów, patrzenia sobie w oczy, bezpośrednich pytań itd. Jednak jeśli nie mamy innego wyjścia...

Lekcje online można prowadzić na różne sposoby - jako wideokonferencję, prezentację lub wysłanie uczniom ćwiczeń.

Ja założyłam tablicę wirtualną na wakelet. Będę na niej zamieszczała materiały w te dni, w które mamy lekcję w planie. O tablicy poinformowałam rodziców przez dziennik elektroniczny. Link jest cały czas ten sam, będę tam tylko dokładała kolejne lekcje. Możecie zobaczyć, jak to wygląda.

https://wke.lt/w/s/2HK8jM




5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Podobaja mi sie opisy i podany cel "zajec"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zawsze tak pracujemy... Więc zdalnie też.

      Usuń
  2. Ewa, mogę dorzucić info o twojej pracy na cyfrowych tubylców?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rozwiązanie Pani Ewo. Bardzo proste, nieskomplikowane. Wreszcie znalazłam to czego szukałam. Biorę się do roboty i przygotowuję i moim uczniom.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Blog Dla Nauczycieli , Blogger