TIKowa powtórka

 W tym roku udało mi się przenieść większość lekcji języka angielskiego do pracowni komputerowej, dzięki czemu działamy TIKowo. Bardzo przydaje się też to, że mamy w szkole Office 365 i każdy uczeń ma swoje konto. Na Teams mamy założone zespoły, w których można umieszczać różne aplikacje i linki. Dzisiaj udało nam się w ciekawy sposób powtórzyć materiał z poprzednich klas: zamiast robić nudne zadania z podręcznika, utworzyłam prezentację z tytułem i kryteriami sukcesu. Na lekcji uczniowie pracowali w parach. Każda para otrzymała do opracowania 1 temat do powtórzenia. W zespole na Teams zamieściłam link do edytowania wspólnej prezentacji, więc każdy zespół zalogował się, otworzył prezentację i dodał slajdy na przydzielony temat. Na koniec omówiliśmy całość. Efekt jest świetny. Zarówno mi, jak i uczniom bardzo podobała się taka praca. 

Oto rezultat:
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Blog Dla Nauczycieli , Blogger