Moje projekty

Metoda projektu to moja ulubiona metoda pracy z uczniami - wtedy każdy każdy uczeń ma szansę się wykazać, a po za tym w ten sposób rozwijamy kompetencje uczniów. Argumentów za metodą projektu jest wiele, ale nie o to mi tutaj chodzi. Zależało mi na tym, żeby zebrać w jednym miejscu różne projekty, które realizowałam.

Na potrzeby tego artykułu rozszerzę nieco pojęcie projektu, gdyż wymienię tu również różne przedsięwzięcia realizowane w określonym czasie, a niekoniecznie będące efektem czy przejawem codziennej pracy z uczniami.

2020/2021























2014/2015







2012/2013



3 komentarze:

  1. Obecnie jest tyle fajnych sposób na nauczanie dzieci, że nic tylko korzystać. Edukacja przez zabawę, klocki Lego, gry i aplikacje - to świetne sposoby na to, aby kreatywnie i angażująco spędzić czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jakiego maila można kontaktować się w ramach potencjalnej współpracy? Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Blog Dla Nauczycieli , Blogger